Terug naar het overzicht

Getac komt met Bumper-integratie

Gepubliceerd op 21-12-2023 14:44 uur

Getac kondigt met trots de software-integratie Bumper x Getac aan, een belangrijke stap in de voortdurende inspanningen van het bedrijf om de automobielsector te digitaliseren. Dankzij deze integratie hebben gebruikers eenvoudig toegang tot digitale betaaloplossingen wanneer ze hun voertuig laten onderhouden of repareren, zodat ze een PayLater-, PayNow- of PayByBank-transactie kunnen uitvoeren.

 

Naast de veelgebruikte robuuste computeroplossingen voor diagnostiek, biedt Getac op AI gebaseerde digitale tools om servicebedrijven te helpen gemakkelijk contact te leggen met hun klanten, en daarnaast het laden van de werkplaats, het beheer van opdrachtkaarten en elektronische voertuigcontroles te automatiseren. Als aanvulling hierop vergemakkelijkt Bumper's eigen AI-gebaseerde technologie real-time kredietbeslissingen, waardoor de aftersales inkomsten worden geoptimaliseerd, de behoefte aan kortingen wordt verminderd en herhalingsaankopen worden gestimuleerd.

 

Betaaloplossingen 

Bumper is een aanbieder van Fintech-betalingen in de automotive sector, gespecialiseerd in innovatieve betaaloplossingen. Reeds in gebruik genomen door meer dan 4.500 dealers in het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Spanje, Duitsland en Nederland, en plannen om verder uit te breiden in heel Europa, is Bumper uitgegroeid tot de voorkeursleverancier in de industrie voor betalingstechnologie.
Nu de gemiddelde levensduur van voertuigen op de weg toeneemt, worden gebruikers vaak opgezadeld met escalerende reparatiekosten. Met de PayLater-oplossing van Bumper kunnen gebruikers deze kosten verdelen in renteloze maandelijkse aflossingen. De integratie omvat ook PayNow- en PayByBank-technologieën, waardoor snelle, veilige en naadloze betalingen mogelijk zijn en dealers geen dure transactiekosten hoeven te betalen.

 

Aftersales

Naast de samenwerking met Bumper, blijft Getac innoveren en andere technologieën introduceren om de eerstelijnsgebruikers in de aftersales van auto's te ondersteunen. Dit omvat de introductie van geïntegreerde videogesprekken met klanten en extra functies voor spraakbesturing en -begeleiding inclusief een dynamisch service-reserveringsplatform en een toepassing voor elektronische voertuigcontrole. Elke Getac-oplossing is ontworpen om gebruikers te helpen hun doelen te bereiken door hun aftersalesactiviteiten efficiënt te digitaliseren.
Russell Younghusband, Global Automotive director bij Getac: "Ik ben erg blij dat ik nauw kan samenwerken met het geweldige team van Bumper. Getac heeft gekeken naar de oude statische boekingsoplossingen en voertuiginspectietools die beschikbaar zijn op de markt en heeft de lat hoger gelegd met ons digitale aftersales softwarepakket, die AI-gestuurde managementtools, spraak- en live videofunctionaliteit biedt. Bumper's innovatieve benadering van digitale betaaloplossingen versterkt dit nog verder en helpt OEM's en dealers overal ter wereld om elke gebruiker een uitzonderlijke ervaring te bieden."
Jack Allman, medeoprichter en CCO van Bumper, zegt: "We zijn verheugd om de samenwerking tussen Bumper en Getac aan te kondigen en samen te werken om geavanceerde digitale oplossingen op de markt te brengen. Bumper's innovatieve betaaloplossingen zijn een game changer voor dealers en stellen gebruikers in staat om eenvoudig en veilig toegang te krijgen tot ons uitgebreide aanbod van betaaloplossingen. We zijn er trots op samen te werken met een mede-innovator als Getac en de best mogelijke digitale ervaring te leveren voor zowel dealers als hun klanten."