home

abonnement

mediakaart

verschijningsdata

adverteren

nieuwsbrief

colofon

tarieven ATW.nl

 

 
PACCAR behaalt zeer goede jaaromzet en winst
Donderdag 02 Februari 2017, 09:59 uur.

PACCAR rapporteerde uitstekende omzet- en winstcijfers over 2016 en noteerde daarmee het 78e jaar van onafgebroken nettowinst, aldus Ron Armstrong, chief executive officer. Door meer afleveringen in Europa, hogere marktaandelen en goede resultaten van de onderdelen PACCAR Parts en PACCAR Financial Services zijn verantwoordelijk voor deze goede resultaten.
 
Lees verder....

Heuver sloot 2016 succesvol af

2016 was voor Heuver Bandengroothandel een bijzonder jaar. Centraal stonden onder andere het 50-jarig jubileum en de verdieping van het contact met klanten. Het resultaat over 2016 kwam wat betreft de omzet, in een zware markt met veel prijsdruk gemiddeld 5% hoger uit dan in 2015. Heuver investeerde in mensen, online tools en het magazijn. Zodat alle klantenwensen snel en optimaal afgehandeld konden en kunnen worden. Het jaar was voor Heuver het jaar van de volgende fase, maar met volop kansen voor de toekomst. Lees verder...

Nederland duurste dieselland van Europa

Nederlandse dieselrijders betalen het meeste voor hun auto. Met gemiddelde maandlasten van bijna € 700 is het rijden van een dieselauto in Nederland bijna twee keer zo duur als in Hongarije (€ 369), maar ook flink duurder dan in het Verenigd Koninkrijk (€ 435). Vooral de autobelastingen zijn in Nederland het hoogst. Voor benzineauto’s zit Nederland in de top zes van duurste landen. Dit blijkt uit de LeasePlan Car Cost Index 2016, een recente studie naar de totale autokosten van benzine- en dieselauto’s in 24 Europese landen. Lees verder...

Belastingvoordeel duurzame transportmiddelen

De Milieulijst en Energielijst van 2017 zijn gepubliceerd en biedt voordelen voor een aantal vrachtwagens. Verder zijn de geluidsnormen voor stille vrachtwagens aangepast. Lees verder...

 
Achterblijvende mobiliteit remt economische groei

De vandaag gepresenteerde Nationale Markt en Capaciteit Analyse (NMCA) van het ministerie van Infrastructuur en Milieu bevestigt de noodzaak van een ingrijpend mobiliteitsbeleid. Alleen bij uiterst lage economische groei blijft het congestieniveau op het huidige niveau. Een kleine toename in economische activiteit is al genoeg om Nederland vast te doen lopen, met forse economische schade tot gevolg. Om gemiddeld 2% groei te kunnen realiseren is een stevig mobiliteitsbeleid nodig, meent werkgeversorganisatie Koninklijk Nederlands Vervoer (KNV). Zonder ingrijpende maatregelen op het terrein van mobiliteit zal de economische vooruitgang van Nederland stagneren.

Lees verder....


In ander nieuws...

Nederlandse economie in 2017 in la...

Geschat teveel betaalde bedrag +- ...

Europese bandenverkopen verslechte...

TLN en EVO lanceren het keurmerk P...

Dalende transportprijzen door grot...

Files kosten Nederland 852 miljoen...

Nederlandse export minder toekomst...

PACCAR kondigt uitstekende resulta...

Transportsector verwacht verdere g...

Calais: vijf ton schade per dag vo...

Meer opleggers, maar minder vracht...

Maatschappelijke effecten accijnsv...

© Atw.nl - Copyright 2006-2017, All right reserved. Schrijfveer Media Groep B.V.

MAN Trucks
DHS
diesel technic
Anema Trucks & Spare Parts
Capriël Nederland
Trucks.nl
snapon
Van Schaften Trucks
terberg
Scania Trucks
Hoornweg
autec
timocom
Kohl
advertise
Middelbos