home

abonnement

mediakaart

verschijningsdata

adverteren

nieuwsbrief

colofon

tarieven ATW.nl

 

 

Geplaatst op 28 Juni 2018, 13.26 uur


Nieuw D-TEC containerchassis voor tankcontainers

Trailerbouwer D-Tec introduceert een nieuw containerchassis voor het vervoer van 20 en 30 voets tankcontainers. Dit chassis is speciaal ontwikkeld voor de chemiesector met een open achterzijde om slangen aan te kunnen sluiten. D-TEC heeft veel ervaring in het produceren van containerchassis, waaronder de Flexitrailer en Combitrailer. In de achterliggende jaren heeft D-Tec fors geïnvesteerd in de automatisering van het productieproces. Men heeft met name kritisch gekeken naar het lasproces.

Deze kennis en ervaring werd ook toegepast in de ontwikkeling van dit nieuwe chassis, waarin lage onderhoudskosten leidend waren. Het nieuwe containerchassis is robuust en licht, met een leeggewicht van 3.400 kg. De nieuwe containercarrier is geschikt voor het vervoer van 20 voets containers als ISO 7,15 meter en 7.45 meter, 7,82 meter swap-containers en 30 voets containers. Optioneel kan het chassis uitgerust worden met een lekbak, traptreden en een optrekstang. Op de transportvakbeurs IAA in Hannover in september zal D-Tec het nieuwe chassis introduceren.

Tijdens de persbijeenkomst bij D-TEC in Kesteren kreeg de pers de mogelijkheid om een rondleiding te volgen. Meer beeldmateriaal treft u hier aan: https://flic.kr/s/aHsmnkMnzA

Atw.nl Headlines
Atw.nl Headlines

Frankrijk gaat naar veertig ton totaal...

PNO Nederland mikt op groei

CornerEye voor MAN TGS en TGX goedgekeurd

Slimme logistiek kan al 50 procent emi...

NIWO komt graag in contact met Engelan...

Actros SilverStar Edition steelt de sh...

DR!VE bereidt sector Transport en Logi...

IAA 2018, groot, groter grootst !

Uitstel vrijstellingsregeling C-rijbewijs

Ford start productie van elektrische S...


Frankrijk gaat naar veertig ton totaalgewicht
Frankrijk gaat grenzen stellen aan het totaalgewicht van vrachtauto’s. Het land komt met een wetswijziging waardoor het verboden wordt om met 44 ton totaalgewicht vanuit omliggende landen Frankrijk binnen te rijden. Veertig ton wordt het maximum. Binnen Frankrijk geldt 44 ton als maximaal toegestane massa. Op dit moment wordt het ook toegestaan om bijvoorbeeld vanuit België met een dergelijke massa naar Frankrijk te rijden,

© Atw.nl - Copyright 2006-2018, All right reserved. Schrijfveer Media Groep B.V.

D-tec
Trucks.nl
Capriƫl Nederland
rino
HEBIC
Trailned
advertise
facebook
Anema Trucks & Spare Parts
snapon
vdl
Van Schaften Trucks
Cuppers
Middelbos
Hoornweg
DHS
Trailer innovation
Kohl
terberg