home

abonnement

mediakaart

verschijningsdata

adverteren

nieuwsbrief

colofon

tarieven ATW.nl

 

 

Geplaatst op 09 Mei 2017, 08.36 uur


Broshuis toont PL2 pendelas systeem voor meer slag en lagere laadvloer

Broshuis introduceerde onlangs onder de naam PL2 een volledig nieuw pendelassysteem. Vragen uit de markt hebben geleid tot de ontwikkeling van een compleet nieuw systeem wat een 12 tons toelating in Nederland koppelt aan een maximale veerweg en een minimale laadvloerhoogte.
Met deze tweede generatie Broshuis pendelassen, de PL2 wordt een minimale rijhoogte van slechts 810 mm gerealiseerd met een slag van maar liefst 55 mm.

Uniek ontwerp

De PL2 staat niet alleen voor een nieuwe pendelas, maar ook de constructie van de oplegger door de ingenieurs van Broshuis onder handen genomen. Hierdoor is niet alleen de PL2 in staat om verder te pendelen, de ruimte daarvoor is ook aanwezig onder de oplegger. Verder is de positie van de veerremcilinder zodanig dat deze optimaal beschermd wordt. Door het unieke nieuwe ontwerp is er dan ook meer bodemvrijheid waardoor er minder kans is op schade.

Primeur

Het nieuwe PL2 pendelas syteem is binnenkort leverbaar op alle voertuigen in het Broshuis assortiment. Met name bij toepassing op diepladers vormt deze primeur van Broshuis voor een revolutie. De overgang van het lage diepbed naar het nieuwe, lagere asstel is voortaan belangrijk kleiner en dat zorgt voor meer mogelijkheden. De PL2 vormt dan ook een belangrijke innovatie binnen het Broshuis leveringsprogramma.

What you see is what you get


Belangrijk is dat alle afmetingen zoals Broshuis die communiceert ook daadwerkelijk overeen komen met de serie- productie modellen. Dit geldt voor zowel de stuurhoek als de laadvloerhoogte en de veerweg. De juistheid van deze belangrijke afmetingen zijn voor klanten in het exceptioneel transport van essentieel belang en dat begrijpt Broshuis als geen ander.


Atw.nl Headlines
Atw.nl Headlines

Dometic Coolair RTX 1000 standairco be...

VDL actief in de recyclingbranche

Arthur van Dijk: 'de sector kan wel we...

Verbeteren van de verkeersveiligheid m...

VW Crafter nu ook met 8-gangs automaat

Nog veel onduidelijk over kilometerhef...

Wereldprimeur: aandrijflijn voor elekt...

Nieuwe toepassing voor het transportpl...

Men onderschat kracht economie Oost-Eu...

Bestelauto EXPO blijkt échte ve...


Dometic Coolair RTX 1000 standairco beste in test
De Dometic CoolAir RTX 1000 standairco voor trucks is uit een tweedaagse vergelijkingstest - door een transportbedrijf - van vier merken als beste naar voren gekomen. Dankzij de test is een groot Oost-Europees transportbedrijf tot aanschaf overgegaan. Chauffeurs die tijdens hun rustpauze de motor van hun truck laten draaien om de airconditioning te kunnen gebruiken, of om accu’s op te laden. Dat is niet alleen slecht voor het milieu, het is ook wettelijk verboden. Wagenparkbeheerders en transportbedrijven verliezen veel geld omdat er tonnen brandstof verspild worden. Een standairco verlaagt de exploitatiekosten én voorkomt onnodige slijtage van de truck-motor. Standairco’s dragen eveneens bij aan de arbeidsveiligheid.

© Atw.nl - Copyright 2006-2017, All right reserved. Schrijfveer Media Groep B.V.

MAN Trucks
Anema Trucks & Spare Parts
Scania Trucks
DHS
diesel technic
Capriƫl Nederland
autec
snapon
Van Schaften Trucks
advertise
vdl
Middelbos
Knapen
timocom
terberg
Hoornweg
D-tec
Trucks.nl
Kohl